Novinky

27.05.2020 Vracení poměrné části zápisného

Od středy 27.5.2020 bude ke stažení na webových stránkách DDM formulář pro žádost o vrácení poměrné části zápisného u kroužků, které nemohly být z kapacitních či bezpečnostních důvodů nahrazeny. Vyplněný formulář zasílejte prosím vedoucímu oddělení, kam kroužek spadá. Žádosti je možno podávat do 31.8.2020, na později poslané žádosti nebude brán zřetel. Nárok na vrácení poměrné části zápisného mají ty kroužky, které nebyly spuštěny či nahrazeny jiným druhem výuky, případně pokud z z důvodu omezení kapacity nebyly nabídnuty náhradní termíny. Upozorňujeme, že součástí zápisného je část úhrady používána na provozní náklady DDM, tudíž není možné pouze vydělit placenou částku počtem schůzek. Částku není možné převádět na platby dalšího školního roku. Pokud nevyužijete vrácení poměrné nárokové části zápisného, bude použita na materiálové zajištění kroužku v dalším školním roce. Všechny žádosti budou vyřizovány postupně, v co nejkratším možném termínu a budou posuzovány individuálně. Děkujeme za pochopení.

Pokladna

Úřední hodiny včetně pokladny během letních prázdnin

Středa       13:00 - 17:00

POZOR
Veškerá činnost DDM Písek je během letních prázdnin přesunuta do domu U Koulí, ul. Fráni Šrámka 131/23



Pokladna (během šk. roku)
 
Pondělí     10:30 - 12:00
Středa       13:00 - 17:00

Pokladna slouží rodičům a veřejnosti k přijímání plateb za kroužky, akce a letní tábory.
Dále pro výplaty externistů a to ke 12. dni v měsíci.

Platby za kroužky
  • Platby za kroužky je nutné provést do konce měsíce října.
  • Platby provádějte na účet DDM  č. ú.: 107-5151260267/0100, nebo v pokladně DDM Písek.
  • Online platby provádějte za každé dítě a za každý kroužek zvlášť - každé dítě má v každém kroužku specifický variabilní symbol, který je potřeba dodržet, aby se platba správně přiřadila do systému, jinak bude platba automaticky vrácena.
  • Pokud chcete dítě z kroužku odhlásit, informujte o tom, prosím, vedoucího oddělení.

Naši partneři